A Journey About To Begin! - Reisverslag uit Hulst, Nederland van Yuri Peeters - WaarBenJij.nu A Journey About To Begin! - Reisverslag uit Hulst, Nederland van Yuri Peeters - WaarBenJij.nu

A Journey About To Begin!

Door: Yuri Peeters

Blijf op de hoogte en volg Yuri

20 Augustus 2013 | Nederland, Hulst

Morgen is het zo ver! Ik vertrek naar de VS!!!! Laatste dagen zaten me niet zo mee. Afscheid nemen van mensen was moeilijk (ook al is het dan voor maar 10 maanden), en toen kwam ik erachter dat mijn koffer 10 kilo teveel woog!!!! Gelukkig is dat nu allemaal voorbij. Koffer is eindelijk ingepakt, nog voor de laatste keer naar de kapper geweest en mijn schoen laten maken. Ik ben er nu helemaal klaar voor.

Ik ben erachter gekomen dat je het helemaal niet beseft dat je vertrekt tot een paar dagen van te voren. Mijn maag draait als ik al denk dat ik over ongeveer 17 uur afscheid moet nemen van mijn familie en vrienden. Ik besef niet eens dat ik in ongeveer 24 uur gewoon in New York ben. Toch voel ik wel al een beetje adrenaline.

Voor nu neem ik afscheid van Nederland. Ik wens iedereen veel succes met hun nieuwe studie en school.

My Journey is about to start! :)

Goodbye Netherlands! See you next year!


  • 20 Augustus 2013 - 21:03

    Babette:

    Succes yuri! Zal je volgen op je blog :)

  • 21 Augustus 2013 - 18:11

    Annelies:

    Yuri, we hopen dat je het heel erg naar je zin zult hebben.geniet ervan.
    We blijven op de hoogte via je ouders.
    Heel veel groetjes

    Annelies enJoost

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yuri

Actief sinds 29 Juli 2013
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 4156

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 01 Juni 2014

High School!

Landen bezocht: