When Christmas is near, Happiness is here! - Reisverslag uit West Richland, Verenigde Staten van Yuri Peeters - WaarBenJij.nu When Christmas is near, Happiness is here! - Reisverslag uit West Richland, Verenigde Staten van Yuri Peeters - WaarBenJij.nu

When Christmas is near, Happiness is here!

Door: Yuri Peeters

Blijf op de hoogte en volg Yuri

31 December 2013 | Verenigde Staten, West Richland

Ik heb wat goed nieuws! December ging net zoals vorige maanden! Helemaal top! Waar moet ik beginnen?

Nou, begin December heb ik met mijn gastgezin Sinterklaas gevierd. Ze vonden het helemaal geweldig! Ze praten er nog steeds over. Ik had mijn gastbroer voor pakjes, en mijn gastvader had mij. Ik heb echt super leuke cadeaus gekregen.
We zijn ook naar schitterend Leavenworth geweest. Het is een klein "Duitse" dorpje. Het was echt heel leuk, maar ontzettend koud! Mijn voeten vroren zowat!

Voor de rest op school heb ik niet zo veel interessants gedaan. Ik heb gelukkig nog veel kunnen lachen, en heb nu eindelijk in de gaten wie toch ECHT mijn vrienden zijn. Het heeft even geduurd, maar ik ben er toch eindelijk. Veel zijn het niet, maar veel heb je ook niet nodig.

Ik ga nu ook al zowat elke weekend met vrienden iets doen. Met Katja (een exchange student uit Duitsland) speel ik videospellen of kijken we films samen. Met Valentina (exchange student uit Chili) ga ik naar de bios. Ik ben de laatste 2 weken volgens mij 3 of 4 keer naar de bios geweest (Even kijken, ik ging naar The Hobbit, American Hustle, Frozen. Oh en donderdag ga ik naar The Wolf Of Wallstreet).

Ik weet wat jullie nu allemaal denken. Je hebt alleen vrienden die exchange students zijn zoals ik. Dat is niet helemaal waar. Er zijn ook veel Amerikaanse vrienden, maar die hebben nog hun regels. De exchange students mogen zeg maar 'doen wat ze willen' (Het moet wel netjes blijven!) :) Katja zei tegen mij dat ik wanneer ik zin heb gewoon kan komen!

Maar ja, wat heb ik nog gedaan? Oh ja, ik heb natuurlijk ook kerst shoppen gedaan. Ben er gelukkig van af.

Tijdens kerst heb ik ook nog met Leontien, Chrissy, Nathalie en Hanneke geskyped, wat ik echt ontzettend leuk vond om ze nog een keer te zien! Natuurlijk ook met mijn zus en ouders geskyped! Dat ging wel moeilijk. Ik heb wel een klein beetje moeten huilen op Kerstavond. Wel leuke Nederlandse cadeaus gekregen van ze (o.a de eetclub, die ik natuurlijk snel genoeg ging kijken).

Tijdens Kerstavond was ik trouwens lampjes voor de kerk gaan zetten met beide gastbroers en gastvader, en we zijn daarna taart gaan eten. Kerstdag hebben we cadeaus (Super veel gekregen, was heel blij met mijn nieuwe camera, waarvan ik foto's op deze verslag zet) uitgepakt en onze koffers ingepakt om de familie te bezichtigen. Ik voelde me best thuis, maar toen ik toch weg was dacht ik heel veel aan thuis. Die 3 dagen waren toch nog best moeilijk. Zaterdag gingen we dan naar huis en kwamen de ouders van Julie mee. Voor kerst gaven ze de hele familie 3-dagen Disneyland in California, dus ik ga weer terug naar L.A! Kan niet wachten! Maar goed, hun kwamen naar ons huis en vertrekken morgen weer. Ik heb veel leuke dingen met hun gedaan! Gisteren heb ik nog even met papa en mama geskyped, wat toch heel moeilijk voor me was, en ik toch heel eventjes naar huis wilden. Maar goed, dat gaat niet en dat wil ik ook echt niet. Dus na een lange jank sessie ben ik lekker weg geweest met mijn gastopa en oma en gastmoeder en was ik weer helemaal de oude. Misschien is het toch goed dat ik even die jank sessie had want ik ben weer helemaal vrolijk!

En waar ik natuurlijk ook mee bezig ben is me aan te melden voor college. Ik ben druk bezig met mijn opdracht voor HKU en hoop dat ik daar aangenomen wordt. 7 Februari weet ik of ik een interview heb. Ik heb ook nog naar andere scholen gekeken en informatie gevraagd. Waar ik de laatste tijd ook mee bezig ben, is korte filmpjes aan het maken en ik heb deze maand twee volledige (ja, dan heb ik het over rond de 90 bladzijdes) scripts afgemaakt, en ga snel weer aan een nieuwe beginnen. Volgen mijn boek: Writing Movies for Fun (doorgestreept) en Profit, moet je zoveel mogelijk schrijven. Ik lees nu ook screenplays en ben de laatste tijd gewoon druk met mijn hobby bezig.

Voor de rest, ik heb het hier helemaal weer naar mijn zin! Mijn gastgezin is nog steeds helemaal TOP (ze zijn echt geweldig), en ik ben nog steeds dankbaar aan mijn ouders voor deze reis! Ik heb in de gaten dat ik snel volwassen ben geworden ('Je bent zelfs heel volwassen voor jou leeftijd' zegt mijn gastmoeder. 'Geef een klein beetje aan mijn zoon' :D )

Morgen is het ook dan weer oudejaarsdag. Wat gaat de tijd nog snel. Ik ben zowat op de helft! Morgen weet ik nog niet precies wat ik ga doen, maar ik ga waarschijnlijk met mijn gastbroer en met mijn vrienden iets doen om het nieuwe jaar tegenmoet te komen. Het leuke is, wanneer jullie nieuwjaar hebben, is het bij mij nog maar drie uur s'middags! :D Ik ben dan voor jullie ZO 2013!

Ik wil ook iedereen bedanken die mijn verslag leest, reacties plaatst, met mij in contact is, of die mij een kerstkaart hebben gestuurd! Dat was heel lief.

Dat is het dan weer voor deze maand! Als jullie geen genoeg kunnen krijgen kan je altijd naar mijn Facebook om mijn youtube filmpje te zien over mijn eerste helft van het jaar. Heb je geen Facebook? Dan is hier de link:https://www.youtube.com/watch?v=F21Y3Ht3duE.

Voor nu tot ziens, en ik sluit 2013 ook af met de Top 2000 (Nou ja, tot 3 uur s'middags dan). Zo heb ik toch nog een stukje thuis en heerlijk muziek om me heen. (Ja, ik kan op mijn computer Radio 2 luisteren en ik luister er ook naar) :)

Ik wens iedereen een hele fijne nieuwjaar en tot snel.

Kusjes, Yuri

P.S Ik heb het gevoel dat ik iets vergeet. Als ik het weer weet zal ik het bij de volgende verslag schrijven! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yuri

Actief sinds 29 Juli 2013
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 4141

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 01 Juni 2014

High School!

Landen bezocht: