Then Came Difficult November! - Reisverslag uit West Richland, Verenigde Staten van Yuri Peeters - WaarBenJij.nu Then Came Difficult November! - Reisverslag uit West Richland, Verenigde Staten van Yuri Peeters - WaarBenJij.nu

Then Came Difficult November!

Door: Yuri Peeters

Blijf op de hoogte en volg Yuri

05 December 2013 | Verenigde Staten, West Richland

En toen was het November. Wat gaat de tijd toch snel. En wat heb ik in de gaten? Het wordt steeds moeilijker. En dan heb ik het niet over school.

Zover gaat school prima. Mijn punten zijn in orde, dus ik maak me niet zo druk. Maar ik heb in de gaten dat ik thuis toch echt wel mis. Ook al heb ik vrienden hier, ze zijn lang niet zo close als mijn vrienden in Nederland, en ja, ik weet dat je ze tijd moet geven, maar na 3 maanden moet dat toch wel, of niet? Ik ben er ook achter gekomen dat Drama absoluut niks meer voor mij is. Ik heb besloten volgende semester geen toneel meer te doen, maar in plaats een leraar assistent voor Sociology.

Deze maand heb ik me dan ook uiteindelijk aangemeld voor de regisseur opleiding. Ik ben daar een beetje gestrest voor, want ik moet een toelatingsopdracht doen. De film staat heel even op pauze, omdat er nu een school musical is, waar ik backstage werk.

Thanksgiving was ook echt leuk. Heb ook natuurlijk black friday gedaan (gewinkeld)!

Ik weet deze maand niet veel om te zeggen. Ik heb het hier echt wel naar mijn zin, neem me niet verkeerd, maar ik denk dat er een deel van mezelf toch wel blij is dat ik op de helft ben. Ik ben nog steeds dankbaar voor wat ik doe, en ik heb er geen minuut spijt van, maar emotioneel ben ik wel geworden. En ik merk dat de kleinere dingen mij toch wel van streek maken. Soms heb ik het idee dat alles me tegenzit en soms heb ik het gevoel dat alles me meezit. Er is geen tussenweg meer. En de dagen dat het me niet goedzit, zijn mijn moeilijker dagen. Maar ja, dat hoort er ook weer bij!

Deze week nog Sinterklaas vieren, dan komt kerst en ik ga werken aan mijn regisseur school project. Laat ik maar hopen dat December weer voelt als vorige maanden, en niet zoals November.

Bedankt iedereen die mij steunen! Ik realiseer me dat ik het hard nodig heb!

X Yuri

  • 05 December 2013 - 07:31

    Iris:

    He Yuri!
    Heb precies wat jij beschrijft, heb het naar mijn zin en absoluut geen spijt van dat ik deze beslissing heb gemaakt om naar de USA te gaan. Maar ik begin alles steeds meer te missen en te waarderen hoe het in Nederland is. En aftellen is eerlijk gezegd onvermijdelijk haha! Maar genieten doen we! toch?

  • 05 December 2013 - 18:36

    Ilse Gerreman:

    Yuri, het klinkt zo herkenbaar!! Kom op joh, volgende maand gaat het vast beter!!groetjes vanuit een zeeeeeeeer winderig Nederland

  • 26 December 2013 - 10:14

    Carola:

    Lieve Yuri,

    Probeer er nog maar zoveel mogelijk van te genieten. Nu ben je er toch en anders baal je straks als je weer hier in Nederland bent dat je er niet volop van genoten hebt!! Veel mensen zouden willen dat ze dit konden meemaken... en jij bent er maar mooi, kijk!! ...en de tijd gaat snel... O'ja en ik ben trots op je. Fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar.

    Héél véél liefs van Carola en een dikke X

  • 31 December 2013 - 09:49

    Yuri Peeters:

    Heej Iedereen!

    Bedankt voor jullie steun! Ja, genieten doen we zeker Iris! En inderdaad, December ging beter Ilse. Tante Carola, bedankt! Ik mis je en kan niet wachten om je te zien!

    Heel veel liefs terug, Yuri

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yuri

Actief sinds 29 Juli 2013
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 4137

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 01 Juni 2014

High School!

Landen bezocht: